Betaling og pris Prisene i nettbutikken oppdateres regelmessig, og er alltid oppgitt i norske kroner (NOK). Frakt legges til i kassen på alle produkter unntatt lisenser/fornyelser. Prisene er oppgitt inkludert merverdiavgift. Watchguardspesialisten har rett til å endre priser i prosentdifferanse mot leverandørens økning / reduksjon ved tilbud. Ved bestilling gjelder den avtalte prisen mellom kunden og Watchguardspesialisten. Alle betalinger gjøres via faktura. Med fakturabetaling sendes ikke varene ut før pengene er mottatt av Watchguardspesialisten. En uavhentet pakke belastes et gebyr på 200 NOK + moms. Produktene som selges forblir Watchguardspesialistens eiendom inntil full betaling er foretatt. Fraktkostnad og levering Frakt legges til alle bestillinger, og den totale fraktkostnaden er alltid oppgitt på ordrebekreftelsen. Fraktkostnaden er 185 NOK (eks mva) bortsett fra lisenser. Bestillinger som er bestilt og bekreftet fra oss, leveres normalt innen 3-7 virkedager. Garanti Watchguardspesialisten tilbyr 2 typer maskinvaregarantier. Grunnleggende maskinvaregaranti Alle produktene selges med 1 års grunnleggende maskinvaregaranti. Hvis produktet ditt er klassifisert som ødelagt / defekt av en av våre teknikere, vil du motta et RMA -nummer som referanse. Når ditt ødelagte produkt har kommet til oss, sender vi ut en erstatningsenhet til deg via levering neste dag. Denne garantien gjelder ikke: 1) Åpnede, reparerte eller modifiserte enheter 2) Skadede enheter fra "force majeure" som flom, jordskjelv og lignende. Dette inkluderer også strømspyd, lynnedslag eller på annen måte upassende / uansvarlig bruk av noen part. Mer informasjon om dette finner du i brukerveiledningen. Avansert maskinvaregaranti Denne garantien er tilgjengelig for produkter som har et aktivt abonnement på Live Security Support. Når RMA er godkjent på enheten, sender vi ut en erstatningsenhet via levering neste dag til deg. I forbindelse med dette vil vi be deg om kredittkortinformasjon. Dette er for å sikre at den defekte enheten blir sendt inn. Så lenge enheten sendes inn innen 15 dager, blir det ikke trukket penger fra kortet. Når erstatningsenheten har kommet til deg, har du 15 dager på deg til å sende den defekte enheten tilbake til oss. Klage Ved mottak av leveranase må kunden kontrollere at alle varer er feilfrie og at produktet er riktig. Dersom en vare ved leveranse er defekt, må kunden kontakte oss innen 7 dager etter mottak. Mottageren må returnere pakke i godkjent emballasje (med mindre original emballasje er tilgjengelig). Eventuelle skader som oppstår på grunn av defekt emballasje belastes kunden. Kostnaden for returfrakt refunderes etter inspeksjon av det returnerte produktet, forutsatt at feilen kan fastslås. Ellers er det en kostnad for feilsøking. Feil som oppstår på grunn av feil konfigurasjon erstattes ikke. Hvis transportskader oppdages ved mottak av leveransen, må dette rapporteres direkte til transportøren og til Watchguardspesialisten på telefon eller via e-post. Postadresse WatchGuardSpesialisten.no / ViroSafe AS Torggata 3, 2317 Hamar Angrerett Hvis du handler som privatperson, har du rett til 14 dagers angrerett på dine kjøp etter at du har mottatt den fysiske / digitale varen. For å utøve din angrerett må du først kontakte oss på 93 49 93 00 for å varsle at du har tenkt å benytte angreretten din innen 14 dager etter mottak. I din kontakt med oss vil du motta detaljert informasjon om hvordan du går frem for å returnere produktet (returadresse, forsendelse, etc.). Produktet, hvis det er et fysisk produkt, må returneres i en uåpnet originalemballasje for at angreretten skal gjelde. Fraktkostnadene og prisen på varen refunderes ved mottak av returnert levering. Se lenke til angrerettskjema på bunnen av denne siden. Personlig informasjon Watchguardspesialisten er ansvarlig for all informasjon du gir oss via nettstedet vårt eller telefonisk. Vi lagrer all informasjon (hvis du velger å lagre den hos oss) for å sikre service og støtte på best mulig måte. Du kan alltid kontakte oss for å hente informasjonen som er lagret om deg, eller logg deg inn på siden selv og få denne informasjonen. Brukerkontoer Alle kontoer som er opprettet på nettstedet tilhører selskapet som personen som registrerer kontoen tilhører. Innlogging (både brukernavn og passord for disse) må håndteres fornuftig og må ikke overlates til uautoriserte personer. Hvis du deler påloggingsinformasjonen din med en annen person, betyr det at denne personen kan legge inn bestillinger i ditt navn, og at du også er ansvarlig for betaling for disse bestillingene. Hvis du mistenker at noen har uautorisert tilgang til kontoen din, anbefaler vi at du rapportere det umiddelbart. ×PDF FIL - Info om angrerettLast ned...PDF FIL - Angrerett skjemaLast ned...